IT | EN
IT | EN
...
...

President's Foreword

Dear current and future donors,

The Leopard Club has always been a place where we come together to create lasting connections in an exclusive environment celebrating culture and the art of cinema. Now, we’re taking it a step further. We’re forging a stronger network with touchpoint all around the year.
The relationship of support with the Festival is a rewarding one: moving images allow us to look at the world from new perspectives and as Leopard Club donor we give the Festival the financial means it needs to face challenges while staying true to its history. We invite you to become a part of this vibrant community that supports one of Switzerland leading cultural events. Your presence and engagement make all the difference.

Felix R. Ehrat
President of the Leopard Club

Saluto del Presidente

Cari amici del Leopard Club,

il Leopard Club è da sempre un luogo in cui ci incontriamo per instaurare relazioni durature in un ambiente esclusivo che celebra la cultura e l’arte cinematografica. Nel corso dell’ultimo anno, ci siamo dedicati a rafforzare ulteriormente questa dimensione, incrementando i punti di contatto al di fuori del periodo del Festival per favorire la costruzione di un network solido e offrire svariate opportunità di ritrovo.
Il rapporto di supporto con il Festival è altamente gratificante: le immagini in movimento ci permettono di guardare il mondo da nuove prospettive e, in qualità di Donors del Leopard Club, forniamo al Festival i mezzi finanziari di cui ha bisogno per affrontare le sfide del tempo presente pur consentendogli di rimanere fedele alla sua storia. Vi invito ad unirvi al nostro Club e a sostenere con noi uno degli eventi culturali di spicco in Svizzera.

Felix R. Ehrat
Presidente del Leopard Club